مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر با مترو سفر می‌کنند، گفت:

میزان سفرهای مترو نسبت به‌مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

جعفر ربیعی با بیان این مطلب عنوان کرد: میزان سفرها با مترو هر ساله با آغاز فصل تابستان کاهش می‌یابد که امسال نیز تعداد سفرها در ماه‌جاری نسبت به اردیبهشت ماه 100 هزار نفر در روز کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با وجود این تعداد سفرها در مجموع نسبت به‌مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته که این امر به‌دلیل افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید خط یک و 2 و خط 4 متروی تهران بوده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه از 15‌تیرماه 3 ایستگاه جدید خط یک متروی تهران به‌صورت تمام وقت به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: با خدمات‌رسانی تمام وقت این ایستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران مترو در خط یک افزایش قابل‌توجهی یابد.

ربیعی همچنین در مورد نصب پله‌برقی در ایستگاه‌های تازه به بهره برداری رسیده مترو، افزود: نصب پله برقی در ایستگاه دروازه دولت به پایان رسیده و هم‌اکنون عملیات نصب پله برقی در 3 ایستگاه قلهک، شریعتی و میرداماد در دست اجراست که تا پایان تیرماه این پله‌برقی‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: ایستگاه‌های انقلاب و شهدا در اولویت بعدی نصب پله‌برقی قرار دارند که به‌زودی در این ایستگاه‌ها نیز پله برقی نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 85212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز